Tuesday, May 8

Quereis una secunda copa gratis?

Hola que tal?
Quereis una secunda copa gratis?

Proppen dat is wat ik sinds kort doe hier, erg grappig wat je allemaal meemaakt.
Veel dronken Amerikanen die dronken over straat zwalken, van de buitenlandse studenten zijn zei ook de meest jonge studenten alhier, vaak 17 jaar en dus nog nooit zo vaak dronken geweest.
Verder heb ik opvallend veel collegas uit zuid amerika; paraguay, brasilie, peru, colombia etc.
Het werk gaat makkelijk aangezien ik in Nederland ook al ervaring heb met op de straat venten zullen we maar zeggen.
Die Zuid Amerikanen lachen zich suf om mijn aanpak, zelf zijn ze alleen van een standaard zin en het uitdelen van hun flyer met secunda copa gratis of meer van dat.
Ik trap wat meer lol door grappen en grollen uit te halen met de voorbijzwalkende menigte, zo blijft het werk tenminste nog een beetje leuk en zijn die twee of drie koude uurtjes in de nacht zo weer voorbij.esl

Het weer gaat hier ook al met sprongen vooruit en de zon schijnt volop!
Ik heb gisteren mijn schouders verbrand tijdens het lezen van een boek in de zon…zou dan uiteindelijk toch nog de zomer zijn aangebroken???
Ik hoop het wel en dat we er hier nog maar lang van mogen genieten!
In juli naar Zuid-Spanje waar het heerlijk lekker warm is ik kijk er nu al naar uit.
Hebben jullie suggesties dan hoor ik ze graag voor nu..

Hasta luego y suerte a todos!

No comments: